Monday, January 19, 2009

KISAH DENDAM

Kepada Cik Kedondong dan Unpredictable Asrar, sorrylah coz jarang dah dapat mengupdate blog aku. Selain sibuk dengan kelas2 yang semakin pack hari demi hari, aku juga agak exausted dengan perpindahan rumah baru di Seksyen 24. agak jauhla dari UiTM. Dulu kalau duduk di Seksyen 7, senang sikit nak update blog. Sekarang ni pun update di Fakulti aku. Hahaha…free pun free…

Aku dahpun pindah ke rumah baru di Seksyen 24. Dekat2 dengan Mydin. Senang la sikit nak beli barang dapur. Walaupun beberapa hari berlalu dengan pelbagai dugaan yang sangat berat untuk aku, aku anggapnya sebagai ujian dari Allah yang tidak ternilai (termasuk hari aku hampir diragut dan kemudian kemalangan ). Life isn’t easy!

Ok la..aku akan bercerita tentang post kali ini. Ianya mengenai kisah pembalasan dendam. Sebenarnya ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa. Kisah dendam ini adalah salah satu dari fiksyen ciptaan aku. Kalu korang nak tau, aku ni rajin menulis. Tulis cerita panjang2 macam novel la. Sekarang ni aku dalam proses menyiapkan draf akhir untuk bahagian terakhir trilogy pembalasan dendam ni. Idea untuk menulis cerita ini datang semasa aku sedang menonton filem Urban Legend. Tapi aku tak tiru tau. Aku sekadar mengambil basic cerita tersebut untuk dinovelkan. Aku tak berani lagi nak publish coz tak ada keyakinan lagi.

InsyaAllah, kalau ketiga-tiga novel itu dah aku print, aku akan post gambar2 nya. Till than, Cherio…

No comments:

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED