Sunday, May 12, 2013

Hari Emak 2.0

Hari ni hari mak. Sedunia.

Ada kata "bukan hanya setahun sekali ingat kat mak. Eloknya SETIAP HARI"

Betul. Sangat betul.

Tapi tak salah kan kalau ada 1 hari special bilamana semua adik beradik kumpul sama-sama, makan 1 famili, taking pics, gurau senda..aku rasa tak salah. Macam hari raya pun ada :-)

SALAHNYA bila kau orang ingat mak/ayah bila time hari-hari begini. Mak/ayah selalu diingat dalam doa, lewat solat kita. Itu kan lebih baik?

*Mak (tiri) aku ni dah 14 tahun dengan kami. Yeah. So many memorable things with her. Tahun kedua kami adik beradik giving her suprise. Thanks mom!

Ps: first time update dengan smartphone. Batak kejap

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED