Wednesday, November 19, 2008

MERDEKA!!!


Ketika tangan aku sedang menari nari di papan kekunci laptop kesayangan aku ni, aku sebenarnya telah menyudahkan kertas exam aku yang terakhir (Nutrition for Food Service Professional). Berakhir sudeh!!! Yesss!!! Akhirnya aku leh buat lompat bintang sampai koyak seluar!hahahahaha…Gurau jek. Hilang akai ke apa?
Lumrahlah, bila exam habis je, macam2 nak buat kan? Betul tak?. Samala macam aku, termasuklah dengan beberapa idea2 gila yang tak penah dibuat oleh manusia normal. Contohnya tidoq sampai pagi besok atau tak payah bangun langsung! Hahaha… Terkenang aku pada si empunya gelaran ‘senyuman misteri Cik Lela dalam Kekasihku Seru’. Bak katanya ‘Whew..Syok a tido!. Jangan marah aaaa!
Tapi semua idea2 gila tu sekadar terluah dek mulut jer.Tak buat pon! Kepada member selapangan seperti Cik Kedondong dan Unpredictable Asrar, don’ try this at home na! Bukan pe kalu takat kena simbah air takpe lagi…, kalu kena bantai dengan penyapu, tak ke malu namanya tu?. Hehehehe….

So sepanjang cuti yang dah menjelang tiba ni, aku mengucapkan Selamat Bercuti kepada semua member2 baik dalam ruangan siber mahupun dunia bukan siber (Mak oii.., ayat!) Jangan buat perkara yg bukan2 k.
Kepada rakan sekelas Norsyaida bt Abd Rahman, Zhu ni Shengri Kuaile @ Happy Birthday to You!. Semoga panjang umur dan murah rezeki! Yang penting Ida dah memasuki fasa baru iaitu TUA! Hahahaha..Gurau jek!..
Okey sampai sini ajelah coretan tak berapa nak sedap ni coz mata dah mengantuk gila, masih belum topup tidok!. Waktu cuti nanti tentu banyak berita yang boleh aku sampaikan kepada pembaca setia semua. Cuti ni cadangnya aku nak mintak kerja kat kawasan rumah aku, tapi kedua orang tua aku mintak balik kampong pulak. Ada sikit kerja nampaknya dan kerja tu, first time aku lakukakan dalam idop aku. Huhuhuhu. Bahaya tuuu… Nak tau apa, tunggu!!!!. Till then, cau..cin ..cau. makan kuetiau!.:-)
(ketika hasil tulisan ini di post, tarikh abis exam dah 2 hari berlalu)






1 comment:

Anonymous said...

gila ka nak tidoq sampai esok pagi
kene bantai ngan ayah aku satgi..

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED