Thursday, May 24, 2012

Aku, Si Pemburu

Pergi kemana-mana saja, aku adalah berjuta dari Food Hunter! Aku suka makan. Dan aku suka cuba makanan baru. It is a new thrilling and excitement!

Lagi pelik makanan tu, lagi thrill aku nak cuba!

#Selamat menjamu selera eh..mata! hehehe


Gado-gado di Secret Recipe. Banyak Sengkuang. Berair


ABC paling lejen aku pernah rasa. ABC Frodo seksyen 2 Shah Alam. Kat premis lama lagi menendang rasanya


ABC di Restoren Singgah Selalu, JB. Bolelaa



ABC Kampung Melayu Majidee. Lejen nya seperti di Frodo!



Gado-Gado terbest pernah di jamah. Bumbu Desa di MidValley



Kunjungan ke Sabah dan menikmati cendol dengan aiskrim. Unik!



Lada Burung, Garam dan Limau Purut. Sepatut ada cuka sekali. Uniknya sampingan ni hanya dijumpai di Sabah je


Masih sempat jumpa nasi lemak dalam bungkusan daun macam ni. Seringgit 1 :)


Gulai Kawah di Restoren di Shah Alam

5 comments:

cik_sue said...

ni yg wat akak makin lapo pepagi bute ni....huhuhu

'AQILAH said...

tertelan air liur dibuatnya lagi lagi abcccc

FaizalSulaiman said...

cik_sue ---> jangan tengok pagi2. lapoo

FaizalSulaiman said...

AQILAH ---> fakta. aku makan ABC selalu tak habis

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

erk! tiba2 je jadi lapar... hehe... yang paing sedap nasi lemak dalam bungkusan daun. terliur kejap.. hehe. ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR