Saturday, February 14, 2009

LETUPAN DAN GEGARAN INDIE




Nth kenapa, aku jadi suka gila dengan lagu BunkFace-Situasi ni. Very Catchy and easy listening! Berikut dibawah lirik lagunya. hope U all leh dengar lagu ni melalui aplikasi IMEEM disebelah kanan korang! Enjoy;-)

Diskriminasi menjatuhkan ak
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku
C/O

Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku
.. oh oh oh...


Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O

No comments:

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED