Monday, October 22, 2012

Sebabak: Dulu dan Akan Datang

Dua filem telah ditonton lama, sekarang masih menyimpannya sebagai khazanah berharga.

Ahli keluarga Tun Fatimah dibunuh angkara fitnah. Kerana mahu menebus maruah keluarga, dia korban satu satu makhkota dengan kahwin dengan Sultan. Dialah pahlawan wanita yang bangkit dari kesedihan dan menentang kejahatan.


 
 Siapa tak ingat filem ni, aku tak tahulah. Erma muncul sebagai special appearance. Dalam babak ni juga disebut tentang wawasan 2020. Well, kalau tak silap filem ni around 1995.Ya. Tahun 2020 semakin hampir. Tapi ada je manusia tak berubah bila mendapat satu-satu kestimewaan. Pokok pangkal tak reti bersyukur.


Satu lagi filem dari aktres kegemaran aku, walau aku tau ramai penonton installment pertama lebih menggemari Fazura melakonkannya. Well, dari yang aku tahu, jadual Fazura yang packs maka watak ini diambil oleh beliau. InsyaAllah beliau dapat lakukan yang terbaik :)

Walau aku lebih menunggu psaiko Jwanita berbanding gadis berambut pendek ini.

4 comments:

zul said...

Sedikit keliru, penjelasan...

Faizal Sulaiman said...

zul---> penjelasan yg mane, Zul? hehe

zul said...

keseluruhan entry ni... tak faham maksud...

Faizal Sulaiman said...

zul---> heheh ni sebenarnya imej2 filem2 lama dan sekarang yg aku ambil.

1. filem tun fatimah

2. filem xx ray

3. filem Lagenda Budak Setan 2: katerina

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED