Thursday, October 06, 2011

Karat #7: Gua Tanya-Kenapalah Tanya Artis? Sebab Mereka Boleh Jadi Contoh?


Petikan sebuah akhbar semalam. Gua syak sebab pandangan artis lebih diambil kira berbanding ahli yang lebih layak. Apa nak jadi dunia sekarang???

Gua setuju sangat cakap Wardina. Artis ni tak boleh dijadikan contoh idola hidup

7 comments:

hanaahmad said...

Salam faizal, semalam benda ni pun dah kecoh kat opis aku. tak sangka kau pun perasan. tula, salah langkah, salah tanya orang. harap2 depa ambil pengajaran.

btw, aku salah seorang pekerja akhbar ni. :)

cik_sue said...

erm.... ilmu yg ada masih senipis kulit bawang....

Bardboo said...

ntah apa2 la diorg ni kan..dunia akhir zaman..

Hans said...

asal semua yang jawab artis?
adesss

hanis aleeya aka gadis sepi said...

mereka adalah manifestasi kejahilan kita terhadap agama. ambillah iktibar.

♕ Mr.IX ♂ said...

aku suka wardina saffiyah..hehe..

ha ah..aku pn baca ni pagi tadi kat facebook...pastu yg ENot punyer kes...ramai customer dia tarik tempahan kek sbb tak suka cara dia komen...Enot pn dah nyesal dia cakap camtu n mintak maaf dah.

Nazz@Purple said...

erm..no komen..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR