Wednesday, April 27, 2011

Angin

Air yang tak boleh masuk dalam tekak. Pilihan tak banyak. Ini aje yang ada. Sadis



Sifat angin bagaimana? Lagi-lagi kalau meniup lalang.

Macam mana rupa bentuk lalang tu?

Kejap ke kanan, kejap ke kiri bukan?

Konklusinya, jadi manusia tu cubalah jangan jadi macam sifat angin.

ps: ada sesuatu berkaitan dengan angin. Nanti dululah. Tengah serabut milo

ps2: Melewati hari privillage yang bakal ditarik kembali.Oh sadisnya..

18 comments:

Unknown said...

kenapa jangan jd cm ANGIN???bukan LALANG???

Muhamad Zaki Zafir said...

aish, apehal tu? btw aku pn xsuke minum air campuran.aku suka yg pure buah tu je. :)

Faizal Sulaiman said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)---> hembusan angin boleh berubah ubah.kejap kuat kejap slow.tp lalang lagilah teruk.waeghhh

Faizal Sulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir --->:)

air tu memula minum,macam nak muntah.ke tekak aku yg tak tahan tatau la

Adlan said...

tak kisah laa angin ke lalang ke.. yang penting jangan mabok sudah..haha

ghost said...

patut jangan jadi macam lalang.tapi jadilah macam tiang letrik.lebih utuh.sapa yang bersifat angin itu sangat bagus,bukan saja memberi kenyamanan tapi mampu merubah kedudukan orang.

Faizal Sulaiman said...

Adlan-->mabuk mabuk kepayang:)

Faizal Sulaiman said...

ghost writer --> angin leh berubah. perubahanya sangat besar.

tp ciri2 baik yg ko cakap tu sangat betul.sejuk je:)

mr.syazwan said...

sesuatu sgt ni!

Faizal Sulaiman said...

mr.syazwan --->sesuatu?ehehehehehe

siti azizah Sang Pencinta said...

faizal.. amboii mcm kenal je tempat air tu dijual hehehhe

Faizal Sulaiman said...

siti azizah Sang Pencinta --->yay kak siti tau:)

takle masuk tekak kak.slow saya makan je:P

fyna ahmad said...

fyna tak nak jadi lalang..




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Faizal Sulaiman said...

fyna --->jadi lalang teruk.

thanks fyna. InsyaAllah:)

Unknown said...

kalo angin ni x tentu la boh..kena ikot musim..hahaha

Nveil said...

kiwi - fav.
fav. - tak makan selalu.

tengkorakemas said...

bro, boleh minum bliss ke tak?haha setakat bliss epal kiwi memang faveret aku

Orkid Edyliyne said...

OE pun tak berapa suka minum air kotak....
paling tak gemar...
ish ish ish...
(n_n)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED