Wednesday, April 27, 2011

Angin

Air yang tak boleh masuk dalam tekak. Pilihan tak banyak. Ini aje yang ada. Sadis



Sifat angin bagaimana? Lagi-lagi kalau meniup lalang.

Macam mana rupa bentuk lalang tu?

Kejap ke kanan, kejap ke kiri bukan?

Konklusinya, jadi manusia tu cubalah jangan jadi macam sifat angin.

ps: ada sesuatu berkaitan dengan angin. Nanti dululah. Tengah serabut milo

ps2: Melewati hari privillage yang bakal ditarik kembali.Oh sadisnya..

18 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kenapa jangan jd cm ANGIN???bukan LALANG???

Muhamad Zaki Zafir said...

aish, apehal tu? btw aku pn xsuke minum air campuran.aku suka yg pure buah tu je. :)

FaizalSulaiman said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)---> hembusan angin boleh berubah ubah.kejap kuat kejap slow.tp lalang lagilah teruk.waeghhh

FaizalSulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir --->:)

air tu memula minum,macam nak muntah.ke tekak aku yg tak tahan tatau la

Adlan said...

tak kisah laa angin ke lalang ke.. yang penting jangan mabok sudah..haha

ghost writer said...

patut jangan jadi macam lalang.tapi jadilah macam tiang letrik.lebih utuh.sapa yang bersifat angin itu sangat bagus,bukan saja memberi kenyamanan tapi mampu merubah kedudukan orang.

FaizalSulaiman said...

Adlan-->mabuk mabuk kepayang:)

FaizalSulaiman said...

ghost writer --> angin leh berubah. perubahanya sangat besar.

tp ciri2 baik yg ko cakap tu sangat betul.sejuk je:)

mr.syazwan said...

sesuatu sgt ni!

FaizalSulaiman said...

mr.syazwan --->sesuatu?ehehehehehe

siti azizah Sang Pencinta said...

faizal.. amboii mcm kenal je tempat air tu dijual hehehhe

FaizalSulaiman said...

siti azizah Sang Pencinta --->yay kak siti tau:)

takle masuk tekak kak.slow saya makan je:P

fyna said...

fyna tak nak jadi lalang..




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

FaizalSulaiman said...

fyna --->jadi lalang teruk.

thanks fyna. InsyaAllah:)

apik pehe said...

kalo angin ni x tentu la boh..kena ikot musim..hahaha

Nveil said...

kiwi - fav.
fav. - tak makan selalu.

tengkorakemas said...

bro, boleh minum bliss ke tak?haha setakat bliss epal kiwi memang faveret aku

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

OE pun tak berapa suka minum air kotak....
paling tak gemar...
ish ish ish...
(n_n)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR