Monday, November 09, 2009

MISI MENCARI DAN MENYELAMAT..POYO TOL


Sapa yang mencari dan sapa pula yang nak diselamatkan? Macam tagline cerita kan? Aku kalau bab2 nak menarik perhatian reader ni mang nombor satu. Cess..poyo tol!

Luruskan niat bercerita okeh. Memandangkan dalam sikit masa lagi aku akan menghabiskan tahun terakhir di UiTM, so dengan lipas kudungnya aku sudah menghantar CV secara online kat merata ceruk untuk mendapatkan kerja. Aku dah rasa Hazabnya mengharong hidup menganggur sekejap lepas diploma dulu dan serik dah nak membazir masa sebab melengah-lengahkan menghatar CV! Tanak ar pas ni ada mulut2 longkang yg perli2 ckp "aik ko blaja tinggi2, ni je yang ko keje???", sambil wat muka free mintak kena pelempang. Kalau aku keje yang tak sepadan ngan kelulusan aku pon apa salahnya kan?

Tak salah kan?

Aku bukan jual body (yg tak berapa nak tough ni) @ merompak mencuri bagai. At least statistik pengangguran dapat dikurangkan jumlahnya. Okey la tu bro! Tapi, no matter what, isunya sekarang aku nak mencari dan menyelamat diri ini dari dihambat kebosanan bila lepas habis belaja kang. Misi mencari kerja ini akan terus aktif!


NotaKakiFaizal--)Ada sapa2 nak tawarkan kerja?. Saya seorang yang funny, hensem (hensem la kalau nak compare ngan spongebob pat segi kaler kuning tuh), berukuran rendang 162 sentimeter serta mata kaler coklat gelap dan mempunyai struktur gigi yang lengkap 32 batang. LOL!

No comments:

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED