Wednesday, July 01, 2009

JULY'S HELL

Semester baru dah nak masuk. Barang2 nak bawak masih pilih2 lagi. Dem!. Banyak sial barang aku!. Baru sedar aku ni addicted collector ghopenyer!.

Malas dah nak cakap pasal isu2 menyusahkan semester ni. Satu..satu poblem mai!. Tak payah ar nak cakap isu pindah-randah, isu kolej , ni tambah plak isu takbley nak daftar kursus!. Aduuu...bodo seh!. Seyesh menyusahkan dowh!

Kelas aku pulak celaka punya pack kan sem ni!. 4 kali kena ulang main campus dan hanya ada 1 hari kelas kat Puncak tu. Adoooooohhhhhh. Baik aku duduk kat Shalam je. *&^%!@#$#@!

Adoh!!!
Pening!!!

Indera:--) Awal2 bulan dah maki hamun bagai!.

8 comments:

Your Sweetie(",) said...

cool oke
puasa xbaik marah2
kurang pahala puasa nnti

rizz said...

angkat la sket2 prcel tu ahha

cik kedondong said...

ngeik?
apsal lak de satu klas je kat puncak?
aku 3 klas de kt puncak

Indera said...

Your Sweetie(",) --)tula pasal. sabo dah ni:-)

rizz --)gitula gamaknyer rizz.hehe

cik kedondong --)ntala.pa'e gtau camtu:-)

shamimi said...

relax bro.
gua pn tgh pening lalat nie.
asl msk sem bru jew mesti ada jew masalah problem.

Aisyah AR said...

dgr mcm complicated jer...
tp tak pa...
gammmbaaaaateeee!!!
huhuuu...

Indera said...

shamimi --)seyesh mo.sem ni gam gampang sket.huhuhu

Indera said...

Aisyah AR --)ye..ye cuba sajork!hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR