Tuesday, June 02, 2009

KERANAMU IS


Hahaha..gay nyer bunyik!. K la seblom korang buat beberapa konklusi berbaur fitnah lagi mendatangkan dosa, biar aku terangkan perkara sebenar siapa IS ni. Sebenarnya sekarang ni masih lagi mood cuti. Almaklumlah ada 1 bulan lagi sebelum masuk semester baru. Memandangkan semester depan merupakan final semester, aku diwajibkan membuat thesis a.k.a Independent Study (IS). Masa2 senggang sebelum makan malam tadi, sorang member aku pon mesej:-)

Biar aku gelarkannya Miss X.

Miss X:- Salam. Camne nak cakap penjagaan food kat school canteen?. Camni ker..Food Awareness at School?

Aku garu kepala. Last2 dek kerana tak mahu menghampakan Miss X, aku pon jawab

"Lebih kurang camtulah. Ko kena specefic skola apa, rendah ke menengah"

Firasat aku kuat mengatakan yang Miss X sedang ber-yok-yok-an mencari tajuk thesis untuk topik IS nyer sedangkan aku masih lagi relek2 pisang, wat dono jer. Malas lagi nak cari tajuk. Supervisor aku pon tak bertanya khabar disebabkan dia sendiri pon tatau sapa students IS dia!. Gong-Geng sungguh! World Class University katanya...

Kesimpulan...

Indera Baik--) Cari2 la tajuk. Takla ko kelam kabut nanti, ngok!
Indera Jahat--) Ala releks la bro!. Buat2 supervisor tuh nak guna primary data, tak naya aku?. Dahla dia takmao jumpa aku. Huhuhu..Cuti panjang lagi maa..
Indera Baik--)...

12 comments:

intanurulfateha said...

.gud luck!
.kem slm is :P

Faizal Sulaiman said...

♥ cik intanurulfateha ♥ --)thanks :-)
hahaha kimsalam? nak mengambik subjek ni pon malas rasanya!:-) huhuhu

farida tarmize said...

budak datin azizan nagn to' puan da start dowh tajuk is dorg
kite ni ape cer?
dorg siap da nk submit da tajuk
ak tensen la mek nah gong geng tuh tak buat keje
ak tampa kang

Faizal Sulaiman said...

cik kedondong--)tu la pasal cik. Skunk kan kita ngah free2 nih. Bagila la guidline ker,,tajuk mana yg nak buat. Aku xpaham la mek nah gong geng tuh:-)

leh bagi tampa2 manje:-0 LOL

joegrimjow said...

pemilihan tajuk tuuu penting

NUke_Rude said...

yo bro.. good luck !! sorry, lama x drop by kat sini.. quite bz lately..

SwEetForEst said...

huhuhu..good luck..jgn tangguh keje lorh.. ^__^

farish izaryl @izreez said...

kah2 ingatkan is tu balak..larik**

chocolatecake said...

ak thu sape miss x tue
mr indera tu mmg tmpat rujukan la...

Shafia said...

Yes! I know exactly who Miss X is,sib baik hang ada sei.Ade gak org attract die dr aku. huahuahuauahua.... aku bkn xmau tolong tp diri sendri pun xlepas g asik nak pikir org je kan. anyway u guys yg x jumpe g supervisor tu...korg bkn xle usha tajuk. bole....klu rajin la...dpt list kan 5 tajuk pun da ok. xla hang pa kelam je nanti jumpe supervisor(lagi2 klu supervisor yg hebat mcm mek nah tu) huahahahahahaha

pauhputik said...

aku ingatkan is tu member aku....... upenya ape dah.... susah nak ingat... ape2 je la.... hahahahaha

Faizal Sulaiman said...

joegrimjow --)thanx joe.yep skunk ni masih memikirkan tajuk2 cambest dan simple untuk di buat thesis.

nuke--)thanx nuke. xpe. trimas coz drop by:-)

SwEeTFoResT--)trimas yer.

rizz--)ahahahaha..riz terpedaya.kehkehkeh

chocolate cake--)ehehehe..tau yer?

shafia--)hahahaha.mek nah gong geng:-)

pauhputik--)kehkehkeh

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED