Monday, March 15, 2010

KISAH SEBUAH PROSA



Salam;

Sebuah kisah cinta.

Err.. sebenarnya tak percaya aku akhirnya boleh menulis kisah nih. Serius beb!. Aku lebih suka membikin genre thriller slasher seperti trilogi Oktober 7, kisah drama komedi gelap 7Hari maupun kisah seram dalam Seru.

Tapi dalam Prosa Cinta Amir Naufal ni berbeza. Sangat berbeza!

Ia tentang kisah antara kesetiaan dan keterpaksaan Zulaikha Wirdani dalam menempuhi perkahwinan, dilema Amir Naufal dalam mengenal dan mencari cinta dalam setiap sujudnya setelah dikecewakan serta belas ihsan Ummi Syafiqa dalam mengharapkan sinar cinta dalam meniti usia yang semakin memanjat..

Ewahhh..kiranya aku sedang selongkar perihal cinta dalam diri yang konon-konon keras macam kerikil! Aiceh!

Ini teaser poster saja.

InsyaAllah akan datang menjelang April ini, bermula 1 April 2010 ;D

Ini satu percubaan. Harap kalian menyokongnya;)

FaizalSulaiman'sFootNote:---)Jom join kontes. Klik sini

16 comments:

MissNera said...

FS, hatimu berbunga-bunga ya? :D

cik ian@aH Lian~ said...

saya putar FS!!!

eh2, saya sokong FS!

Wawan Saini said...

FS sdah berbunga2...:)

iyllienaz said...

alamak..kisah cinta..nama mmg dah sedap..

jane said...

mcm best jew.......
suka nama tu..

Nazz@Purple said...

macam menarik..tertatik nak baca..eh tertarik nak baca..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ku nampak padang pasir di situ...harus dedebu cintanya berterbangan ke udara... :-D

FaizalSulaiman said...

MissNera ---)ehehehehe..taklah.;)

FaizalSulaiman said...

cik ian@aH Lian~ ----)terima kasih cik ian!;)

NUke_Rude said...

tuuuu diaa.....

hmm.

FaizalSulaiman said...

Wawan Saini ---)bunga2 cinta..tak pernah pon tumbuh.ahahaha

FaizalSulaiman said...

iyllienaz ---)percubaan dulu iyllie.harap iyllie suka;) hehehe

FaizalSulaiman said...

jane---)hehehe..ko baca k nanti.ahaks..nama terlintas dikepala saja.hahaha

FaizalSulaiman said...

Nazz@Purple ---)gelak dengan tertatik ko weh.hehehehhe..ok tunggu april neh ok;)

FaizalSulaiman said...

Blog Anuar Kamaruddin™---) wah pengetua..tau2 saja..hehehe

FaizalSulaiman said...

NUke_Rude ---)yalah dia..dia..khadijah.ehehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR