Wednesday, April 08, 2009

AKHIRNYA 40!

Aku hepi sgt hari ni sebab banyak benda besh dah berlaku kat aku. hehehehe...
1) Research aku yg berjodol "Food Advertising towards Children Eating Behaviour" suda pon selamat aku siapkan!. Alhamdulillah!!!
2)Segala tok nenek presentation dah aku settlekan dengan berjayanya. muhahahaha...

3) Leh aku setel utang tag ngan AinaHanis ngan AlisQay!. Tunggu jawapan En Indera yer!!

4) Ni part paling besh, bile followers aku akhirnya jejak jugak sampai 40!. bagi aku dapat capai banyak camtuh pun kira satu peningkatan jugak la. betol dak?. hehehehe.(leh aku wat lompat bintang tak skunk??)


Leh kerana tuh, aku nak beri special award "BADGE CINTA 40" kepada sara kerana memfolllow (ayat per ni???) seindah dunia kita. Trimas sara!!!.





Dan para 39 followers lain (termasuk cik sara) leh amek juga award "aku suka blog kamu" nih!!! dan kalau korang murah hati, leh passing2 award ni kepada follower2 korang yang korang sayang!!!.

Indera:-) Burung yang pusing2 atas kepala aku dah hilang...hehehehe...

5 comments:

farida tarmize said...

eleyh cam tak ikhlas je

Wana said...

wahh.. dah femezz da bro indera kita ni.. Dah ramai followers la katakan.. huhu.. jelez la camni.. sure xder masa ngan blog kita g...

Faizal Sulaiman said...

wana sweet--)eish, jgn ckap gitu cik wana.blog cik wana best tau. stok gelak tak hengat.love ur blog!!

cik kedondong--)ada ke x ihlas. ihlas la nih.huhuhu.

BTW. sila amek award tuh yer.

Mr. BLB said...

bravo bro!!,hdup ko kin ceria ak tgok skgni,hehe

Faizal Sulaiman said...

shari--)tang mana cerianyer bro oi!
hehehe
astro ceria yer la.
kuakuakua

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED