Thursday, April 02, 2009

TEKA TEKUK

Pagi2 ni N3 releks siket. Maybe petang kang baru emo kot!. hehehehe. Korang pena terbaca teka taki nih?. Kalo lom meh baca sini, meh:-)
SILA KETAWA KUAT2!onion head

1) Semua haiwan jadi monyet,monyet jadi apa?
jwpn: Jadi banyak.
2) Antara ekor lembu dengan ekor tikus… ekor mana yg lebih pjg & kenapa?
jwpn: ekor tikus lebih panjang sebab mencecah lantai!
3) Dari banyak banyak burung, burung mana jagaatuknya sendiri?
jwpn: Burung belatuk aaa..
4)kete apa yang bley jalan dari pokok ke pokok?
jwpn: nissan 323 (tree to tree)
5)Apa yang paling pandai dalam makmal?
jwpn: termometer sebab byk degree :-)
6)Banyak- banyak binatang…binatang apa keluar haid…
jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu…keluar HEAD….tak paham jugak.ala kepala le..

7)Kalau korang semuanya pandai, cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi…Ha…ha…ha…

8) Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

9) Huruf jawi apa yang ada angin…
huruf TA dan YA laa… kan jadi TAYAR tu

10)Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin …ahhh sape dapat jawab????
jwpnnya ialah…huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara pasangan bercinta lerrr ..hehehehe

11)Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?
jwpannya betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

12 )Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah………
jwpannya Gajah PATAH BALIK kot! muhahahaha..

Sumber gelak:- http//www.lawak.net/
Indera:-) Stok gelak gila2!

7 comments:

JIWAKACAW said...

ok...
ada lagi nii..
1)kenapa siput babi jalan lmbat??
2)luar kuning dalam hitam pe dia?
3)binatang pe yg dtg jer mati,dtg je mati?
4)sape ambik dompet saya?
5)kotak pe yg xleh diangkat n dialeh?
6)scorpion kat malaysia kala pe??
7)dlm bnyak2 ikan,ikan pe kepala paling besar?
8)ikan pe paling sejuk?

hahahaha..jika anda bijak bestari,apakah jawapannya??
nk taw?? meh lawat blog saya..
www.jiwakacaw-alijah.blogspot.com

rizz said...

funny la u ni hehe

Indera said...

jiwakacaw--)inysaAllah teka teki ni akan dijawab,k

rizz--)gelak la kuat2.muhahahaha

Mr.shari said...

ahaha.teka teki x bley bla,lawak je..ahaha..ko jwb ni.teka-teki teka tekuk ikan pe berenang dlm tin??

jwb2??


ahaha~

Indera said...

bro shari--)aku rasa ikan saden lorh?
betol?

wana said...

haha.. mouse kiter jantan sebab x pakai pad.. hehe..

Indera said...

cik wana--)aku pon sayang cik wana. Rabannya melawakkan aku. muhahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR