Saturday, April 04, 2009

TAG DARI SAYA!

Korang pena ingat mase skola dulu? Hah, N3 ni khas aku wat tag pasal skolah dan pengalamannya:-
Sekolah mana lagi besh? Rendah ke menengah?
Skola rendah.

Apakah makanan kat kantin sekolah yg korg x boleh lupa?
Mee goreng makcik ngan keropok lekor seposen satu. Zaman skang ni mana nak dapat makanan sposen 1?

Subjek yg korang suka dan benci. Kenapa ek?
Subjek yg aku suka Math. Tapi aku selaloo careless. Yang benci Sejarah. Xsuka baca sangat. Huhuhu…

Denda paling teruk korang penah kena, sebab apa?
Ada 2 yg paling aku ingat,
1)Aku kena lempang ngn cikgu Math aku sebab budak len x mengaku buat bising!. Mangkok betol. Xpasal2 birat pipi kan!. Muhahaha.
2) Satu kelas aku x siap keje add math, so cikgu aku denda suh wat kerja kat dataran jam 11 pagi. Panas woo..

Pilih 1 hari yg paling bosan dalam sekolah. Kenapa?
Hari Isnin sbb ada perhimpunan. Mencik!!!

Cikgu fevret korang? Kenapa?
Cikgu Biologi aku. Dia besh gila!

Barang yg korg tak pena tinggal masa g skola selain buku,pencil case, etc.
Sikat rambut. Nak smart sentiasee. Ehehehe..

Perasaan korang masa nak tunjukkan report card kat parents?
Takot jugak weh. Ada sekali tuh aku fail 2 subjek. Masa tu tingkatan 2. Takot gila nak tunjuk report card kat bapak aku. Last2 dia tau, dia kata “takperlah, pasni cuba lagi”, fuh naseb baik lorh!!!

Pernah rasa jeles bila member dapat markah tinggi?. Apa yg korang buat?
Penah!. Aku balas dendam. Senang jer. Aku lawan balik masa test yang lain. Nak2 kalu budak tu jenis kerek gila!.

Jawatan paling beso korang penah pegang?
Librarian. Aku suka lepak dalam library.

Rindu tak nak balik skola semula?
Rindu la. Nak pakai baju putih ngan suar hijau tuh. Tapi xya g blaja la. Muhahahaha

So korang2 kat bawah ni, sila jawab tag aku ni k. Aku akan tuntut tag aku yg tak dijawab. Muhahahaha.

1)Miss Kedondong
2)Mr. Shari
3)Wana sweet
4)Fikri M Fauzi
5)Rizz
6)Suffyan Razzaq
7)Unpredictable Asrar
8)Hasra Razali
9)Orange itu Jingga
10)Shamimi

Indera:-)Jawap, jangan tak jawap~!

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

tag zman skolah plekk ehehheh

Faizal Sulaiman said...

rizz--)ehehehe.jawap ek nanti!

Wana said...

Sya sekolah pondok jek... Ihik..

farida tarmize said...

kejam la
nnt la ak buat
kasi ak setel research dlu

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED