Wednesday, April 01, 2009

NILAI SETENGAH & TIRU!!!

Salam korang!. Post kali ni aku tujukan khas buat follower2 aku yg maseh blajo lagik a.k.a students. Tak kira la korang U ker, Kolej ke, aku nak tanya...(yg blom blajo pon leh bace! eheheh) Photobucket

1) Apakah nilai "markah setengah" buat korang?
2)Penah tak korang rasa BENGANG bila markah esaiment korang sipi2 jer nak pass?
3) GERAM tak korang bila esaimen yg korang buat bagai nak rak, dapat siket pahtu ada "setengah" plak menyibok kat belakang tuh!
4)Ni lak nak citer pasai tabiat TIRU. Aku okei kalu esaimen aku kena tiru, tapi yg MENCI nyer bila lecturer komen:-
"who's copy who?"
@
"is this your work?"
Cam shial jer kan?onion head.
Ingat aku malas sangat ker?onion head Uhuk!
Indera:-) Lelaki selalu dicop malas!. Apa laaa..

18 comments:

Mr.shari said...

1st!!hehe

Mr.shari said...

huh!,ak pnah jadi cm ko ni.mmber ak copy paste sebiji dari asgmnt aku.lastly ktorg kne pggil olh lect.then punye la baek ak dpt full marks pastu dpt half marks.skit ati wei!,tpi nseb baek ak dpt A dlm subjk ni.hehe

Indera said...

kira okei la dapt 'A', aku siap jatoh gred lagik.pastu ngan muka sinis lectuter tuh pandang aku cam 'oh budak laki mang malas'. padahal dia x tau member aku punya baek tiru kan!. 2la, padan ngn muka aku, bagi tiru sgt!.hehehehe

Mya Zulkifli said...

sabau jer laa.. aahhaaha.. lumrah hidupp..

Indera said...

thanx mia! selooo jadik camni kan. i hope when u further ur study nnt, jangan jdik cam i ni k!hehehehe.baek sgt kot!

cik kedondong said...

hmm..ko ni pon..bagi tiru notes xpe..ni asemen..ko nk bg tiru pon kene tgk org je..

kalo ko bg ak tiru, ak x tiru bulat2..

rizz said...

haha kasi lempang je sape yg tiru tuhhh

Indera said...

muhahahaha
cik kedondong-)ye je ko tak tiru bulat2?hikhikhik
t
rizz-)bukan setakat nak lempang, tapi nak terajang bole?hehehehehe

shamimi said...

Sng cer bro...
X yah bg org tiru...
Klu dh lecture mark lorh...
T leh dpt markah full...

Indera said...

shamimi--)bole jer nak bagi tiru. muhahaha(ketawa kejam)

Shafia said...

I know how it feels! and especially org2 yg konon score padahal kecemerlangan bukan sbb stadi,tp meniru!!!! pastu belagak pandai! bosan!!!! sape2 terasa sorry la,but u know who u are!

p/s: Tobat la ilmu mcm tu xberkat bwk sampai anak cucu n paling penting sampai KUBUR!!!! huargh....hahahahahahahaha....

Indera said...

shafia--)mang tol tuh!. mang dorg ni suka amek kesempatan. nak dapt markah tnggi katanya..

salcomey said...

sabr ye wak.. myb ade hikmahnyer,, think positive.. myb ble wat sebg satu pngjarn k..

Indera said...

salcomey--)xda hal. saya selalunya tak serik.hehehehehe.
final exam kan ada.huhuhu

orange.itu.jingga. said...

haha!slalu kot bnde2 ni jd
kt golongn student..termasuk la aku..
jgn ckp u kt skola pon kne gak..
ehe!

cik kedondong said...

shafia-erk..trase sket la
sbb ari tu tiru formula..hahhaha

Anonymous said...

sape yg ko ckap tiru 2?
bob @ pijie?

-*EmiKo NoMiYa*- said...

tiru dah jadi bese. nak halang pun tak tau camne.nak jaga hati kawan lg.
paling bengang kalo group member malas wat keje.harap kiter jer.
lebih baik kiter hapuskan spesies ni cepat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR