Tuesday, February 01, 2011

Hati Yang Rapuh

Salam

Entry pertama Februari..

Hujan masih tak berhenti dari mencurah.

Beberapa tempat dilanda banjir. Buat mangsa, moga kalian menghimpun rasa sabar yang aku rasakan bukan sedikit hendak dikumpulkan.

Semalam mengepos lirik sebuah lagu ke dalam notes FB.

Liriknya sangat mudah difahami dan tiap kali aku dengar lagu ni, aku rasa motivated.

Yang pasti, aku takkan mudah mengaku kalah, teruskan berusaha. Pasti Allah ada bersama.

Sebabnya harapan yang kita idamkan, bukan mudah hendak dicapai…
Tetapi jangan pula mudah putus asa..sebab hidup kita..begitulah:)





Maaflah jika ada yang tak mesra telinga. Maklumlah selera orang-orang veteran.LOOL

ps1: Harini bermula sesi lawatan Latihan Industri ke dua tempat. Muar dan Kulai(harini dan esok). Maaflah kalau aku tak sempat blogwalking. Singgah blog ni, senyum ya. Maaf aku dah buang chatbox. Nanti aku terangkan kenapa.Doakan aku selamat, ya:)

ps2: Minyak RON97 naik malam tadi.Seposen. Ohh tak datang apa-apa kesan pada si kaya. Kita? Mak Temah, si penjual kuih? Pak Meon si penoreh getah?Atau Pak Man si pembawak lori ikan?Justify Full
ps3: Doakan juga kesejahteraan pelajar-pelajar kita di Mesir, ya:)Aku harap mereka-mereka semua selamat.

12 comments:

Seri said...

naik lagi. hujan je yang turun

Anonymous said...

sudah xhujan...mentari sudah menyinarrr...


ps1 : waahhh...mlawat anak murid yer...

ps2: gunalah ron95...huhuuhuhuhuh

ps3: kesian mereka disana...harap2 selamatlah...

tengkorakemas said...

siapa nyanyi lagu tu bro?
moga segala urusan dipermudahkan :)

lina_fifi said...

en. fs, jgn lupe janji kiter sok ek?
akk tunggu kat simpang tau

Anonymous said...

rasanya pak meon si penoreh getah pn x kisah kot stakat 10sen tu kan...hehe

Faizal Sulaiman said...

Seri --->mentimun..kena ikut cakap durian selalunya:)

Faizal Sulaiman said...

cik bebel sentiasa--->simbahilah sinarnya di sini juga:)

ps1: yup yup:)
ps2: yup.tujelah yang mampu:)
ps3: sama2lah kita panjatkan doa:)InsyaAllah mereka selamat

Faizal Sulaiman said...

tengkorakemas:--->rahimah rahim:) oldies kan aku:))hehehehe

Faizal Sulaiman said...

cik_sue--->bereh!jumpa jam 730 nih ya!

Faizal Sulaiman said...

Mr.IX -->tak kisah la gajknya,dia redho aje,,huhuhu

MR. SYAH said...

hahah.. si syah pelajar jengka ambik kisah kot.. seposen boleh buat kurang duit ptptn.. eheh..

Faizal Sulaiman said...

mR.sYaH --->haaa kan?ehehehehehehe

golongan suara2 kecillah yang banyak kena impaknya:)

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED