Friday, March 18, 2011

690

Sarapan pagi malas.Scramble egg dengan secawan kopi.Aumm


Salam Jumaat

Big numbers for all entries. Banyak jugak aku tulis rupanya.

Leh buat buku terus ni! ha ha ha

Mereka mereka yang sudi mencurah idea, memberi kerjasama, rajin singgah, bagi komen..Love you guys!

Tak kisahla followers tak ramai. Asal ada reader, aku tak lebih dari sekadar gembira.

Semoga semangat menulis makin lama makin menebal. Semoga Allah terus memberi idea untuk berkongsi.

InysaAllah.

Semoga kalian mendapat sedikit manfaat ketika membaca.

ps: Menghilang selama dua hari bermula petang esok. Going to students trip at 2 places of interest at Shah Alam. Mari beramai-ramai serbu Walk of Snow di I-CITY Shah Alam. InsyaAllah nanti update sebab ter-uja dengan teknologi Korea yang dibawa ke sini. Few my friends saying, sekarang nak masuk dikira per head, RM 10. Betul ke? Tahun lepas aku pergi, dalam bulan 11 ia dikira per kereta, RM10. Janganlah dinaikkan lagi, derr.

ps2: Baru je menonton filem Angelina Jolie- Salt dan TheTourist. Ada masa kang nak tonton pulak Easy A dan True Grit. Oh! Thumbs up untuk lesbian-orientation film, The Kids Are Allright. Nanti aku rebiu:)

psp: Tolong bawakkan vakum ngan penyapu bulu ayam yek.Tolong kemaskan sikit blog aku ni. Nanti aku upah dua puluh sen.he he he. Yang laki-laki, jangan lupa pergi menunaikan solat Jumaat=)

22 comments:

Muhamad Zaki Zafir said...

satu kereta rm10 bro.aku baru g sabtu lepas.tp snow world dia mhl ya ampun.rm25 per head.tp aku x tau snow world yg mcm mane.aku x masuk, sbb dia kata tgh repair ape ntah.ade la kot salji2.try tnye2 dlu. :)

Unknown said...

jemput2 laaa yee mai shah alam....

zixol said...

20sen??

aku nakkkkk!!!

Frodo Baggins said...

690?? woohoooooo

>>___<<

rega rm690 tuk bsihkan belog
berbaloi2 jugerk dol keh3
gua okeh!!!

Faizal Sulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir --->thanks for the info, bro

aku tgk web, memang ada perasmian esok rasanya.hopefully jalan tak sheshak!hehehehe

havva nice holiday, zaki!

Faizal Sulaiman said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) ---> manalah tau leh terjumpa pojie ke kan?hahahaha

tingin nak pi kuetiaw sani:)

Faizal Sulaiman said...

zixol -->ko special.

dua puluh sen masuk dalam buku 3 lima. k?hehehe

Faizal Sulaiman said...

Frodo Baggins--->tp keje ko berat sikit la bos?hahahahaha

ghost said...

690 jumlah yang sangat banyak...hebat ko ek..

penghargaan memang patut diberikan pada pembaca2 kita berbanding tumpuan kepada followers semata-mata.

teruskan menulis selagi punya kemampuan.

NUke_Rude said...

haha. teruskan menulis.

Anonymous said...

wahh...kelas breakfast ko..hehhee....

Faizal Sulaiman said...

ghost writer ---> haha taklah.aku mula dengan penulisan kecil dulu2.aku tahu kita kena hargai readers.sebabnya susah nak dapat readers.

thanks so much, weh!

Faizal Sulaiman said...

NUke_Rude -->same to u, bro!

Faizal Sulaiman said...

♕ Mr.IX ♂ --->bekfes orang malas, mal.hehehehehe

Unknown said...

pergh...scramble egg.. peberet aku nih masa breakfast.^^

tengkorakemas said...

dulu aku masuk rm2 je bro..hehe tapi yg sekarang mahal gile..

690..banyak tu bro..tahniah! teruskan :D

ok, aku vakum sat ye..hehe

Unknown said...

update laa slalu kat twitter...

Faizal Sulaiman said...

shatooman ---> woh,mung wat aku satu boh!:)

Faizal Sulaiman said...

tengkorakemas --->tolong ek,hehehehe

sama-sama bro.thanks baca blog aku yek:)

Faizal Sulaiman said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) -->dah bertweet tweet ni pojie:)

Orkid Edyliyne said...

hehhe...
OE suka datang sini kalau ada masa...

oh ICTy... OE nak pergi tapi tak terpergi2...
nampak macam best je tengok orang lain punya gambar dalam FB nun...

oh OE dah tengok cerita Salt... best sangat sangat sangat...
OE suka waktak angelina jolie dalam tu....

alright.... OE akan bawak mop sekali... hilangkan daki yang ada... hehe.... joking....

semoga selamat pergi dan pulang...
(n_n)

Anonymous said...

meh ke perlis...ahahhahaha

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED