Friday, January 28, 2011

FS-J-ND Bukan Nan Sebatang Lagi


Salam

Jumaat. Hari baik kan
Senyum sikit?

Ok FS diatas bukan merujuk kepada Faizal Sulaiman si penulis blog, tetapi si artis Fasha Sandha.

Ok tahu kan siapa si J dan ND? Get a picture?

Maaflah blog ni terpaksa bertukar kejap jadik blog artis. Sebabnya aku dah tak tahan lagi dah. Sick of it sebab menghadapnya almost two to three times a day.

Haritu keluar dalam akhbar. FRONT PAGE ok!

Motif?

Letak kat belakang-belakang sikit tak boleh ke?

Ada sumbangan besar pada negara tak? Ada sebegitu banyak berita penting, kemiskinan, jenayah, masalah sosial dari masyarakat hedonistic jaman kini, masalah dunia yang tak habis habis, kenapa kisah cinta nan sebatang itu jugak menjadi headlines nya?

Nak grab attention readers’ mungkin?

Semalam, balik kerja, tangan gatal buka satu stesen radio ni, yang turut memperkatakan bendalah yang sama.

Tahi Suci!

Apa nak dibincang lagi?

Terus tukar channel lain. Padan ngan muka aku. Hang dok gatai pi tukaq, watpa?

PS: Persidangan Majlis-Majlis Hantu SeMalaysia dah bersidang tahun lepas, dan suara-suara mereka didengar oleh pihak pembikin filem Malaysia: Tahun ni banyak cerita hantu.Pfttttt

20 comments:

Muhamad Zaki Zafir said...

tau xpe..ari2 cte fasha sendat.mcm aku ckp la, msyrkt kita suka sgt dgn cerita2 x berzat ni.kje x buat gosip je lebih.nk kata ambil pengajaran cte tu tak jgk, sbb lbh mengumpat drp berbincang moral cte tu je.

FaizalSulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir --->masayarakat yang suka bergosip.aku setuju cerita tak berzat tu.

mual ar!

tengkorakemas said...

serius bro..banyak cerita hantu, kat astro malam tadi 2cerita aku tgk..bulan hantu ke?

adik aku yg baru dok asrama lak tiap kali melawat, 1st isu dia cerita adalah, budak2 perempuan histeria..

epol said...

artis x cari wartawan pon wartawan yg cari artis...diorg nak putus ke menjahit ke pedulik ape..lol

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaha...PADAN MUKA..puas ati patik...GERAM laaaa.....

FaizalSulaiman said...

tengkorakemas --->asrama dan histeria..macam kembar

FaizalSulaiman said...

epol--->orang yang nak tahu pasal artis kut yang ambik tahu:P hahaha

FaizalSulaiman said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) --->hahahahaha


marah bebeno fauzi:)

mr.syazwan said...

betul kata epoll

kadang2 wartawan da xde kerja

dia cari artis..

artis tu bg la citenya

so dua2 dpt kelebihan

dunia2..

ceewahh..

haha

FaizalSulaiman said...

mr.syazwan --->wartawan cari skop.artis nak attention atau mungkin skdar nak inform.

dunia artis malaysia ni kecik je kan:)

siti azizah Sang Pencinta said...

salam jumaat, betul ijal bila difikirkan tak de kebaikan pun kpd si FS pun tp wartawan dan akhbar tu yg dpt untung. sudah le malukan org dpt untung atas angin.. halalkan pendapatan tu. fikirkan le..

FaizalSulaiman said...

siti azizah Sang Pencinta --->tulah kak.kadang2 kesian si fasha ni walaupun meluat dengan dia banyak.

susah jadik artis..

W. Hidney said...

tu la artis kita. tak abis dgn drama murahan. cuba adopt anak org yg asyiuk kena buang dalam tong sampah tu. buat amalan sikit, tampung dosa2 lama

FaizalSulaiman said...

W. Hidney--->kan.
perlu cerita panas untuk terus dikenang agaknya.

some more masyarakat kita suka benda2 panas2 remeh macam nih

NUke_Rude said...

FS?
Faizal Sandha???

hahahha!

FaizalSulaiman said...

NUke_Rude--->BLUWEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

tros kuar muntah ijo

Paan Ovrtd said...

'Tergedik-gedik kusangka Fasha, kalau Fasha mana Jejai-nya?' #pepatahmoden

LMAO

mR.sYaH said...

bosan betul dgn kisah cinta artis ni.. xsumbang ekonomi negara pun..

dah lama tggu filem aksi dan thriller buatan malaysia.. bilakah agaknyer??

FaizalSulaiman said...

Paan Ovrtd--->hahahahahahahaha


gelak guling2.nak add la dlm twitter kang.

FaizalSulaiman said...

mR.sYaH--->betul! danb segelintir rakyat kita suka dengan citer1 tak berfaedah ni.

Syah dh tgk haq?mcm citer action.faizal mcm tak minat.hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR