Tuesday, January 25, 2011

Giveaway Daniel Adie: Diary Motivation 2011

Klik untuk ke Giveaway



Salam

Beberapa hari lepas, aku di tag oleh Cik Bebel Sentiasa dan Mr Syah. Thanks fellows. Sekali dua orang tag neh:P

Blogger Daniel Adie menganjurkan kontes Diari Motivasi ni dari Jan 20 hinggn Jan 27. Since tahun 2011 masih baru kita lalui, terasa rugi plak tak join sebabnya selain Planner, Diari boleh dijadikan sebagai ‘pin point’ untuk list ‘Things To Do on A Day’ selain menjadik buku conteng melakar 'Hangman' atau 'Algojo' tatkala bosan menghadap meeting. Hahahaha

Benda free, siapa taknak:P

Malas nak tulis pepanjang, aku nak gunakan visual aid menerangkan kebaikannya jika aku perolehi hadiah ‘Motivation Diary’ Chek it out, yo!


Baca ikut pusingan jam ya!



Cukuplah lima. Agak2 ada chance tak nak dapat satu? muehehehehe

Tag dua blogger:
1) Zaki Zafir
2) Shahira Khairudin

Bonne Chance Mon Ami!

10 comments:

tengkorakemas said...

good luck bro, moga kali ni dapat lagi hadiah :)

diari..tak pernah ada he2..tapi buku notepad yg kecik tu banyakla, sampai skrg aku masih perlukan buku nota kecik..antara yg aku tulis, bagaimana nak setup maybank2u dan guna cash deposit :D

Faizal Sulaiman said...

tengkorakemas --->thanks bro!!

aku da folo twit ko:P

yup..tak kisa la buku apa pun, yg penting asal ada catatan:)hehehe

DanieL AdiE said...

Thanx 4 joining my GA...

Best of luck ya...

Faizal Sulaiman said...

DanieL AdiE --->beres adie! support member2:)

MR. SYAH said...

semoga menang Fs..

Faizal Sulaiman said...

mR.sYaH --->sama-sama syah!

mr.syazwan said...

buat jugak yeah!

haha

sama2 kita nantikan ye

hehe

Faizal Sulaiman said...

mr.syazwan --->yup2.hehehehe

wish u a very good luck!

Muhamad Zaki Zafir said...

aku planner ni rasa nk ada jgk lah.pyh jgk tulis dlm hp je,xleh nk tulis detail sgt.

nanti aku buat ya.thanks bro tag. :D

Faizal Sulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir--->kena ada bro.susah kalau simpan dalam HP jer.

bereh.aku tau ko mesti buat punya.hehehehehe

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED