Tuesday, July 06, 2010

JAHAT. SIOT ARR!!!

Salam.

Choppp!! Sebelum membuat konklusi cetek, sebenarnya entry ini berkaitan dengan sebuah lagu yg aku dengar baru2 ni.

Nyanyian Stacy: Jahat. MV nya kau boleh dapatkan dalam aplikasi YouTube. Part MV tu nanti aku cerita. Aku nak cerita part liriknya. Siut arr lirik lagu ni. Hambik kau, kena sebotol sebijik kat muka aku.Hahahaha..Padan muka aku

Amati lirik ini:
Aku sudah serik bercinta
Kerna asyik berakhir dengan kecewa
Tapi sejak hadirnya dia
Semua sistem kawalan kini terdedah

Kepala kata jangan gelojoh (no)
Hati pula kata pergi (go baby go)
Benarkah cinta itu buta
Kerna tak nampak apa selain dia



Hahaha..Tu separuh je.Kau tengok la sendiri. Sentap tol lirik dia.hahaha..Tahniahla kerana membuatkan aku tersenyum2 sepanjang mendengar lagu ni.LOOOOL. MV dia super duper cool!! Ada pengaruh Japan seh! Serius cun gila. Lagi2 part stacy kata "Go baby Go!"hahaha..

Kawaiiii!!!!






FaizalSulaiman:---)Urusan penting harini.InsyaAllah esok akan direview!

2 comments:

El-Zaffril said...

Suka stacy because of energynye

FaizalSulaiman said...

El-Zaffril ---)HEHEHEHEHE..kan dia mcm agnes style malaysia monica.hehehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR