Monday, July 05, 2010

LELAKI DAN SEKS

Gambar rembat google


Salam

Sila tinggalkan bacaan jika anda tidak selesa.

Confirm hits tinggi.

Idea tercetus bila membaca entry teman blogger. Dia describe aiskrim potong je, tapi perception aku sebagai pembaca sudah menerawang entah kemana..

Ke alam “biru” sudah tentu pasti.

Lelaki diberikan dengan 9 akal 1 nafsu, tetapi kerap dikaitkan dengan seks. Yalah biar aku tulis terang2 disini. Dan harap2 nya pembaca akan menilainya dengan baik. Seks memang keperluan manusia. Ia berkait dengan nafsu. Maknanya bukanlah kehendak hari2. Ia seolah-olah tindak balas hormone badan terhadap lawan pasangan kita.

Bagaimana seks terjadi? Oh perlu ke aku ulas? Jadi faham2 sendiri sudah.

Lelaki dan seks memang alami. Aku berani kerat jari lah kalau ada mana2 lelaki yang tak pernah bercerita tentang seks, fantasi, obsesi dalam kedai2 warung lepak ngan kawan2 waima borak2 santai sekalipun.

Ini bukan bermakna kami GILA SEKS. Ia memang lumrah. Scientifically, otak lelaki memang ada pengaruh seks yang sangat kuat. Sebab tu most of the time, lelaki akan sangat cepat pick up dengan benda2 “biru” yang terus direspons ke dalam otak memberi signal untuk meng-interprate secara direct.

Pendapat aku lah. Ada sebab 1 nafsu yang kami ada ni. Ada baiknya dengan 1 nafsu jadi mampulah kami mengawal dengan 9 akal yang dianugerahkan. Bayangkan kadang2 dengan 1 nafsu ni pun adakala tidak terkawal. Nafsu membeli gadget baru untuk kereta, makan2, jalan2, shoping sikit2, treat awek sikit, macam2 lagi lah.

Please jangan tafsirkan lelaki2 begini dengan tafsiran “kotor” sebab memang lumrahnya begini. Cuma pandai atau tidak mengawal sahaja. Kita beragama, jadi berwaspada dengan bisikan nafsu dan godaan syaitan kerana ia akan menuju ke arah kehancuran! Gunakan 9 akal yang sudah diberi sebaik-baiknya

FaizalSulaiman:---)Terkenang kata2 seorang rakan coz terlupa bawak telur goreng untuk sajian nasi goreng. “Wehhh jangan lupa telur kita tuh!”

9 comments:

El-Zaffril said...

Lelaki dan Seks... wah... topik menarik... bagus2

Faizal Sulaiman said...

El-Zaffril ---)lalalalala

PMOfficial said...

oh seks =p

Faizal Sulaiman said...

Parkcheek Chun Li ---)suka lah tu.hehehe

IRAH HAJERAH AZMAN said...

asal pandai jaga diri sudahkan?

Sebab Dia Punya Tanda-tanda buaya Walaupun Tiada Kaitan Dengan Jenayah Ponteng Kelas

Faizal Sulaiman said...

IERA HAJERAH AZMAN--)yerpp itu betul!

NUke_Rude said...

hahaha, mcm tau je sapa yg cte aiskrim tu! haha.

anyway. krana tlalu cepat pick up psl seks, sbb tu la kjanya asyik nak melucah saja.

haha.

Faizal Sulaiman said...

NUke_Rude --)
tau la tu.hahahaha..lupa nak acknowledge ko bro.hahaha.tau takper.hehe

bina badan said...

Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Untuk Lelaki Agar Anda Kelihatan Lebih Macho Dan Kacak....Jangan Segan2.....Milikilah Badan Impian Anda Disini....

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED