Thursday, December 29, 2011

Karat #14: Pembongkaran. Siapa AL? (Akhir)

Tuan blog tak paksa gua nak reveal segalanya.

Tapi dia kata adalah lebih baik untuk gua ujar siapa gua sebenarnya kepada semua pembaca slot ni.

Pertamanya gua nak minta maaf kalau sepanjang penulisan slot Karat ni ada yang terasa hati. Perkara biasalah kalau lu semua benci tulisan gua walaupun kita tau benda yang gua bebelkan dalam laman sekangkang kera ni ada gak betulnya, kan?

Ok la. Gua tanak tanggung lama-lama.

Gua adalah..

(lihat penulis pada poster)


Senyum.

Yup. AL adalah penulis blog ni. Rasa ditipu? Aku nak minta maaf banyak-banyak sangat. AL adalah short form yang aku gunakan untuk ALter Ego, satu perasaan lain yang kita gunakan untuk melakukan sesuatu, seperti menyamar atau memujuk hati supaya berlaku alter ego atau kata mudah ‘The Other I’

Tujuan sama sekali bukan nak cari publisiti murah.Tak sekali ya. Tujuan aku nak bongkar sisi gelap penulisan aku supaya kelihatan lebih ‘keras’ pembacaannya. So I decide to disguse as someone else. BTW, member aku yang nama Kay tu memang wujud. He’s part of my life as friend and wonderful listener.

Sekali lagi aku minta maaf yek. Jangan dibako blog ni sudah le.

*Slot Karat akan diganti dengan mini siri Segijiwa bermula minggu depan, jam 7 am

10 comments:

NUke_Rude said...

wah lah!!! ada alter ego!!! :)

nice..

Faizal Sulaiman said...

NUke_Rude ---> hahahaha.. aku cuba mencari sisi hitam dalam penulisan:)

awal gile update blog

farida tarmize said...

ku sangkakan Albus Severus Harry Potter tadi..trolololol

Faizal Sulaiman said...

cik kedondong ---> cett.hahahaha.

aku tak terfikir nama tu pun masa nulis.haha

Nazz@Purple said...

hebatnya..

memang seorang penulis boleh jadi mcm2..doktor..ahli sihir..penjahat..dan mcm2 lagi..

Anonymous said...

jum kita bakor!
hahaha

Faizal Sulaiman said...

Nazz@Purple---> terima kasih nazz

minta maaf kalau terasa lewat penulisan-penulisan terdahulu yek:)

Faizal Sulaiman said...

Lelaki Ini---> nak amek alat pemadam.hahahahahaha

MR. SYAH said...

macam split personality ke FS.. hehe.. apa2pun dua2 best nak baca..

Faizal Sulaiman said...

MR. SYAH ---> hehehe mcm tapi tak serius pun syah.biasa2 je.nak explore a bit dark of my writings:)

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED