Thursday, December 22, 2011

Segijiwa: Coming Soon dan Siapa AL?


Akan datang Jan 5, 2012

Segijiwa, satu perasaan berliku dengan empat jiwa yang bersegi segi Emran, Anne, Lukman dan Nia.

Here's some sneak peak of Chapter 1


‘Embah kau, nampak kejam? Ni dah tahap kejam gila tau tak? Abang kau baru je meninggal. Kau nak berjoli sakan kat Hanoi tu buat apa?’
‘Reduce stress la apa lagi. Malas aku nak menghadap fail tinggalan abang aku tu!’
‘Anne! Bawak-bawakla bertaubat. Abang kau lebih perlukan sedekah. Yasin ke? Kau ni gila ke apa?’

Anne memandang Ramona pelik. Tangannya kemudian di angkat menekup dahi perempuan itu.

‘Kau demam ke Mona? Nak aku hantarkan ke klinik?’
‘Aku serius tahu?’
‘Perempuan yang selalu poya poya ke kelab malam nak nasihat aku itu ini? Give me a break!’
‘ Fine! Moral memang aku out. Tapi sekurang-kurangnya aku masih mampu sedekahkan Al Fatihah masa atuk aku meninggal dulu!’
‘Dulu is like when? Fifteen thousands years ago?’
**


* Segijiwa akan menggantikan slot Karat yang dah bersiaran hampir 6 bulan.
** AL akan membuat penampilan istimewa menjelang siri akhir Karat pada Dec 29 2011. Well aku rasa kan mesti ramai nak tengok siapa AL ni. Macam mana orangnya:) Habis la ko, AL!

6 comments:

Nazz@Purple said...

memang nak tgk AL..nazz tunggu tau..

Anonymous said...

owg baru jewk mati..
bacalah yasin..
nieyh pg melancong
nak kena sebat nieyh!

Adam Mikhail said...

kalau buat filem mahu meletup ni. hehe

Faizal Sulaiman said...

Nazz@Purple ---> hehehe terima kasih, naz!

Faizal Sulaiman said...

Lelaki Ini ---> metropolitan sangat neh.hihihi

look forward ya the series nanti

Faizal Sulaiman said...

Adam Mikhail ---> iyela tu en adam ni.haha

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED