Monday, August 30, 2010

SAYA SUKAKAN AWAK. SUNGGUH!!!

Salam Ramadhan

Komika lagi. Aku rasakan, siri komika warna warni ni sesuai untuk kisah jiwang aje kut:P Sila tekan soundtrack kalau mahu lebih feeling:)














:::
Moral
Kalau suka, terus cakap suka dengan orang tu. Tak perlu nak tunggu-tunggu. Cinta ini bukan senang nak datang. Nak-nak dengan orang yang sudah serasi dengan kita. Rebutlah peluang selagi ada.

Selagi ada cinta, luahkan saja sebelum ia terlewat:)

FaizalSulaiman:---)Jangan lupa slot Loro:Chendana 6 malam ini jam 8:08 malam:)

16 comments:

hanisah hassan said...

Jadi faizal dah cakap belum dengan orang yang faizal suka.

FaizalSulaiman said...

hanisah hassan---)saya kah itu? (wat muka tak tahu)hehehehe

Pencacai Alim said...

aah..kalau suka terus ckp suka..mcm aku..ada org suka aku pastu ajk aku kawen..aku on je..hakhak

iyllienaz said...

alaaa..siapa yang mampu luahkan kalau tak tau isi hati orang tu??

FaizalSulaiman said...

Pencacai Alim---)wah bila nak makan nasi minyaknya.hehehehe..berkat org baik hati,:)

FaizalSulaiman said...

iyllienaz ---)hehehe..itulah.at least bagi la hint ke apa:P

Nazz@Purple said...

sebelum luah..pastikan dulu..betul ke cinta..kadang2 kita tersalah tafsir..

soal hati perasaan kan rumit..

Parkcheek Chun Li said...

aku tau ko suka aku...hahahahahaha

FaizalSulaiman said...

Nazz@Purple ---)betul tu nazz.wat solat istiharah dulu..

FaizalSulaiman said...

Parkcheek Chun Li ---)ah ko.ko memang.penat je aku tunggu.ahahahaha

Parkcheek Chun Li said...

hahahahahahahahahaaaaaa.a.......BK satu

FaizalSulaiman said...

Parkcheek Chun Li ---)lepas puasa ok.rasa macam nak berjalan raya2 ni la wehhhh

Faz Nandra said...

ehemmm.. assalamualaikum tuan rumah dato faizal! ^-^ hehe.. alehh,siapakah gerangan si gadis bertuah?? semangat =)

beru hari ni berkesempatan buka.. akhirnya.. lalalalal :)

FaizalSulaiman said...

Faz Nandra ---)walaikumsalam Faz.belum ada la faz. belum ku temui. huhu

ps: takpe la.faz kan bizi.macam la faizal ta pena jadik student:)

mR.sYaH said...

mesti FS jenis yg suka berterus terangkn.. heheh..

FaizalSulaiman said...

mR.sYaH ---)hahahaha...lebih kuranglah:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer are his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site, the staff involved with the site, or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please noted that all works inclusive short story and online novel in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED

My other site: TUMBLR