Friday, September 24, 2010

SEMALAM..DISAKITI


Salam Syawal.

Masih beraya ke? Hi hi hi

Raya sebulan hokey!

Semalam dapat wake up call untuk membuat observation student praktikal. Supposedly Jumaat, tetapi ada masalah paring grup, so aku kena pergi all of the sudden pagi Khamis.

Maaflah jika komen2 entry semalam lewat membalasnya.

Salah seorang student aku praktikal di UTM Skudai.

Aku pun apa lagi!


Tak pernah lagi masuk Uni tu ok. Nama je orang Johor. Belajarnya jauh. kat tempat orang. Merantau la katakan...hehehe..Tak pandailah nak masuk UTM:)

Masuk2 je, terkenang balik zaman belajar di UiTM dulu. Bawak beg..bawak buku, buat discussion, naik bus..pergi kelas..hehehe

Seronok!

Prasarana UTM plak memang sangat terbaik. Kagum, sebagai sebuah IPTA tempatan yang memang sangat unggul di Malaysia:)

Sebenarnya, masa entry ni ditaip, aku sedang layan lagu sebenarnya. Yaa lagu fevret jugalah. hi hi hi..

Hati yang kau sakiti? Boleh?hehehehe. Berulang kali layan. Entah kenapa, tak tahu. Takde motif owh.

Memang tengah sakit pun. Peluang yang dah diberi sudah habis. Eh tak larat la nak menyakitkan hati sendiri. Bye2:)P

Mood nak pi tengok Magika je neh!

21 comments:

s a r a r u s y d i n said...

best kan UTM skudai?heee :D

Faizal Sulaiman said...

s a r a rusydin --)hehehe..ha'a.semalam melilau jugak,,mana tau jumpa sara:))

Muhamad Zaki Zafir said...

hati yg kau sakiti?
ehem2.. :D

Faizal Sulaiman said...

Muhamad Zaki Zafir---)ahem ahem ahem uhuk uhuk (terbatuk plak)hehehe

Pencacai Alim said...

Best ke UTM Sekudai?

Faizal Sulaiman said...

Pencacai Alim---)setakat mata kasar aku tengok, best lah. Sangat besar. Masa aku gi lak takde jam lagi.Maybi aku gi bukan peak hour and 'rumah tamu' dan 'rumah kelamin'nya sangat cantik owhh

bardboo said...

lar..tajuk entri lain, isi lain..hehe..eh tmpt cik abg aku blaja dl tu..

Faizal Sulaiman said...

bardboo ---)bukan selalu bard aku wat camni.hahahahahahaha..ouh bang karim belajar sini ya?beso doh tempatnya

Anonymous said...

pernh gak masuk UTM skudai ni..hntr kwn kpd kawan aku dn kawan aku jupe ex-gf dia...naik kancil dari trganu ke johor..hahhah..mmg adventure gak.

Faizal Sulaiman said...

Mr.Ix ---)wohhh gilos jauh tu.hhehehehe..

ps:awek dia cun tak?hahahaha

Unknown said...

boh..ati aku pon saket jugok ni

Faizal Sulaiman said...

apik pehe---)saba molek deh boh..jumaat harini.hihi

seri said...

tgh pesta konvo kat utm. faizal sempat singgah x?

Faizal Sulaiman said...

seri---)sempat seri.singgah kejap,hehehehe

lina_fifi said...

knp faizal?ada org sakitkan hati ker masa pi tu? hehehehehe...ciannnnyer

Faizal Sulaiman said...

cik_sue ---)haipp mana ada kak su.tak bek owhh fitnah.hihihi

MR. SYAH said...

dlu aim nak masuk utm tp xde rezeki.. hmm..

Faizal Sulaiman said...

mR.sYaH ---)takpe syah.skunk da masuk U pon okay lah tu:)belajar baik2 kemudian dapat kerja ok!

iyllienaz said...

nak tgok magika juga..jgn lupa ajak ye..

Faizal Sulaiman said...

iyllienaz--)mesti best wehh

Nazz@Purple said...

dgr lagu sedih..ade kaitan ke ngan lagu..heheheh..

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED