Wednesday, September 01, 2010

APRESEASI CINTA: TERIMA KASIH!


Salam Ramadhan

Masuk minggu baru, bulan baru September:)

Blog ini tetap berjalan mengepos entry-entry selagi terdaya, selagi kreatif:)

Ramadhan berlalu sampai kita tak sedar hari mulia Aidilfitri menjelang tidak lama lagi. Terlalu awal rasanya nak mengucapkan selamat hari raya sebab aku sayang nak tinggalkan Ramadhan.

Alhamdulilah, entry bulan lepas mendapat perhatian dan bacaan kalian. Terima kasih atas perhatian itu. Harap2nya entry September juga begitu hendaknya.

(alahai skemanya)


Beralih pada tag.
Dah lama tak buat tag sejak TAG INI beberapa bulan lepas. Tag dan award ni datang daripada Apek Pehe. Ok blog mamat ni aku baru je follow. Selalu juga baca entry2 beliau memandangkan beliau selalu update selepas sahur:)

Berikut adalah awardnya

1. Apakah yang bermain di minda anda sekarang?
Tag ni dibuat selepas berbuka puasa, 31 Ogos 2010. What's on my mind, huh..nak menyiapkan cerita2 bersiri online sekarang. Honestly aku tak fikir pasal raya pun.hehehe

2. Apakah nama samaran anda?
Peyjal, angah juga initial FS:)

3. Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
Ayah aku, adik beradik aku dan aku lah!hehehe

4. Panggilan untuk si dia?
Siapakah si dia? si dia itukah? Masih mencari..

5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa?
Keikhlasan, kasih sayang dan kejujuran. Material ni tak penting mana pun sebab boleh di cari..

6. Blog mana yang anda selalu lawat?
Aku akan selalu jengah list blog di sebelah kiri itu dulu. Kira blog itu wajib baca lah:)

7. TAG kan kepada 15 blogger
15 ya..ermmm ok aku cuba mana yg boleh ya
1. Cik Kedondong
2. Lady Waleane
3. Parkcheek Chun Li
4. Pencacai Alim
5. Mr Homosapiensz
6. Illienaz
7. Aqilah
8.Bard
9. Mr Syah
10. Faz Nandra

Cukuplah ya:) Terima kasih kepada kalian yang sudi membaca, mengomen dan memberikan pendapat sepanjang blog ni ditulis.

14 comments:

Pencacai Alim said...

terharu sungguh aku..hukhuk..slmat hari raya sobat

Anonymous said...

aku pun turut terharu..sob~sob..

p/s: camne aku nk wat top page tu?? aku dh letak widget feedjit tu tp kuar traficc jer....nk adjust cmne??

hanisah hassan said...

sedihnya nama kita tak ada pung.....

Faizal Sulaiman said...

Pencacai Alim---)ko buat ek bro.hehe

selamat hari raya ok!

Faizal Sulaiman said...

Mr.Homosapiensz ---)traffic feed jit tu yg lain.ko kena tgk yg feedjit bawah popular pages today;)

Faizal Sulaiman said...

hanisah hassan ---)Oloh kakak:) kakak punya spesel.tu yg faizal simpan2 tu:) hihihihi

bardboo said...

eh mak ko ko x syg ke? aku dh jwb ye tag tu..

Faizal Sulaiman said...

bardboo---)wah soklan direct.hehe..sayang juga. my late mom:))

PMOfficial said...

si ida tuh pakcik lah kan??? tulis je anje....hahahahahahahahahahaaa

Faizal Sulaiman said...

Parkcheek Chun Li ---)ces!hahaha..ko memang.ngengade ye.cubit baru tau:P

Faz Nandra said...

salam faizal^-^
hehe... terima kasih sudi tag faz tau... ngeeee~

Faizal Sulaiman said...

Faz Nandra ---)salam faz.ok faz sila jawab ya:)

MR. SYAH said...

terharu.. sob3.. heheh..

Faizal Sulaiman said...

mR.sYaH---)hehe..ambil ya Syah!

Anda Mungkin Menyukai

src="http://www.linkwithin.com/widget.js"> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The views of the writer is his own, and do not in any way reflect the views on other sites affiliated with this site or any other members of this site. It is your OWN RISK by reading all the entries. Please note that all works include short stories and online novels published in this site are written by the writer. You may share all the articles, but you've must consult with the writer first.
Any inquiries, feel free to email the writer on faizalsulaiman85@gmail.com
ALL RIGHTS RESERVED